Miejsce: Hala nr 1 EXPO XXI WARSZAWA, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa, Polska
1 czerwca 2024 roku upływa ostateczny termin akceptacji projektu zabudowy stoisk przygotowywanych przez firmy zewnętrzne oraz zamawiania dodatkowego wyposażenia i mediów
Dzień montażowy: 17 czerwca 2024r. (poniedziałek) oraz 18 czerwca 2024r. (wtorek):
Montaż stoisk budowanych przez Wystawcę lub firmę przez niego wynajętą odbywa się w dniach 17-18 czerwca 2024r. (poniedziałek – wtorek) w godzinach 8.00-22.00
Aranżacja ekspozycji przez Wystawcę dla stoisk budowanych przez Organizatora odbywa się 18 czerwca 2024r. (wtorek) od godziny 15:00-22:00
Godziny udostępnienia obiektu dla wystawców podczas dni targowych:
19 czerwca 2024r. (środa), godz. 9.00-18.00
20 czerwca 2024r. (czwartek), godz. 9.00-16.30. Po tej godzinie rozpocznie się demontaż stoisk.
Na stoisku musi być obecny przynajmniej 1 przedstawiciel Państwa firmy od momentu otwarcia hali dla wystawców do momentu jej zamknięcia.
Godziny otwarcia targów dla odwiedzających:
19 czerwca 2024r. (środa) w godz. 10.00-17.00
20 czerwca 2024r. (czwartek) w godz. 10.00-16.00.
20 czerwca 2024r. (czwartek) od godz. 16:00-24:00
Wszelkie prace związane z demontażem zarówno eksponatów jak i stoisk muszą być bezwzględnie zakończone do godziny 24:00.
Dzień zabudowy: 3 zł/godz. (samochody osobowe i ciężarowe).
Dzień targowy samochody osobowe: 8 zł/pierwsza godz. i 6 zł/kolejne godziny, maks. 60 zł/doba.
Dzień targowy samochody ciężarowe 20 zł/godz. na parkingu głównym lub 60 zł/doba na parkingu bocznym
Karnet dwudniowy 106 zł można zakupić w budce parkingowej przy wyjeździe z parkingu.
Opłaty wnosi się w automatach w holu głównym oraz na poziomie -1 lub u zarządcy parkingu.
Kontakt do zarządcy parkingu: tel. +48 604 463 280
Płatność gotówką lub kartą.
Wszystkie zapytania dotyczące spedycji, transportu oraz umieszczania elementów o dużych gabarytach na terenie targów, prosimy kierować do firm ExpoSped Sp. z o.o. lub Netlog Polska Sp. z o.o.:
Warunkiem objęcia stoiska jest pełne uregulowanie należności, wynikających z tego zamówienia, dokonane przelewem w terminie określonym w fakturze proforma na konto Wydawnictwa FARMACOM z dopiskiem – „PCI Days”.
Jeżeli przelew z Państwa strony wymaga dłuższego okresu realizacji – prosimy o kontakt mailowy – wystawimy fakturę pro forma w terminie późniejszym.
Faktury końcowe wystawiane są do 14 dni po Targach.
Zamówienia wyposażenia w dodatkowe meble oraz zamówienia dodatkowe mediów (prąd, woda, sprężone powietrze) będą realizowane w miarę możliwości i będą droższe o 100% od ceny podstawowej.
Firmy wysyłające materiały na stoisko kurierem lub pocztą zobowiązane są do odbioru tych materiałów osobiście. Prosimy o zaznaczenie na przesyłce nazwy firmy, której ona dotyczy oraz numeru stoiska na Targach. Konieczna jest obecność przedstawiciela danej firmy na stoisku w momencie przybycia kuriera celem odebrania materiałów (przedstawiciele Organizatora nie dokonują odbioru przesyłek).