Wystawa stoisk dla Wystawców otwarta jest w dniach 22 i 23 czerwca 2022 roku w godzinach 9:00 – 17.00.

Miejsce: CENTRUM EXPO XXI WARSZAWA, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa, Polska

1 sierpnia 2021 roku upływa ostateczny termin akceptacji projektu zabudowy stoisk przygotowywanych przez firmy zewnętrzne oraz zamawiania dodatkowego wyposażenia i mediów

DZIEŃ MONTAŻOWY DLA WYSTAWCÓW:

Dzień montażowy: 20 czerwca 2022r. (poniedziałek) oraz 21 czerwca 2022r. (wtorek):

Montaż stoisk budowanych przez Wystawcę lub firmę przez niego wynajętą odbywa się w dniach 20-21 czerwca 2022r. (poniedziałek – wtorek) w godzinach 8.00-22.00

Aranżacja ekspozycji przez Wystawcę dla stoisk budowanych przez Organizatora odbywa się 21 czerwca 2022r. (wtorek) od godziny 15:00-22:00

DNI TARGOWE:

Godziny udostępnienia obiektu dla wystawców podczas dni targowych:

22 czerwca 2022r. (środa), godz. 9.00-17.00
23 czerwca 2022r. (czwartek), godz. 9.00-17.00

Na stoisku musi być obecny przynajmniej 1 przedstawiciel Państwa firmy od momentu otwarcia hali dla wystawców do momentu jej zamknięcia.

Godziny otwarcia targów dla odwiedzających:

22 czerwca 2022r. (środa) w godz. 10.00-16.00
23 czerwca 2022r. (czwartek) w godz. 10.00-16.00.

DEMONTAŻ ZABUDOWY STOISK I EKSPONATÓW:

23 czerwca 2022r. (czwartek) od godz. 16:00-22:00
Wszelkie prace związane z demontażem zarówno eksponatów jak i stoisk muszą być bezwzględnie zakończone do godziny 22:00.

PARKING PRZY EXPO XXI

Dzień zabudowy: 3 zł/godz. (samochody osobowe i ciężarowe).
Dzień targowy samochody osobowe: 8 zł/pierwsza godz. i 6 zł/kolejne godziny, maks. 60 zł/doba.
Dzień targowy samochody ciężarowe 20 zł/godz. na parkingu głównym lub 60 zł/doba na parkingu bocznym
Karnet dwudniowy 93 zł można zakupić w budce parkingowej przy wyjeździe
Opłaty wnosi się w automatach w holu głównym oraz na poziomie -1 lub u zarządcy parkingu.
Kontakt do zarządcy parkingu: tel. +48 517 608 616
Płatność gotówką lub kartą.

USŁUGI SPEDYCYJNE I LOGISTYCZNE:

Wszystkie zapytania dotyczące spedycji, transportu oraz umieszczania elementów o dużych gabarytach na terenie targów, prosimy kierować do firm ExpoSped Sp. z o.o. lub Netlog Polska Sp. z o.o.:

ExpoSped Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
exposped.com.pl
Tel./fax:+48 (22) 256 71 71 do 73
E-mail: exposped@exposped.com.pl
Kontakt:
Katarzyna Andrzejczak
+48 504 130 293
katarzyna.andrzejczak@exposped.com.pl
Netlog Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
Kontakt: Rafał Skrobutan + 48 668 890 274
netlog@netlog.org.pl
www.netlog.org.pl

WARUNKI PŁATNOŚCI, FAKTURY:

Warunkiem objęcia stoiska jest pełne uregulowanie należności, wynikających z tego zamówienia, dokonane przelewem w terminie określonym w fakturze proforma na konto Wydawnictwa FARMACOM z dopiskiem – „PCI Days 2022″.
Jeżeli przelew z Państwa strony wymaga dłuższego okresu realizacji – prosimy o kontakt mailowy – wystawimy fakturę pro forma w terminie późniejszym.

Faktury końcowe:

  • wystawiamy do 14 dni po Targach i wysyłamy pocztą
  • faktury mogą Państwo otrzymać również w formie elektronicznej

ZAMÓWIENIA DODATKOWE SKŁADANE

W DNIU MONTAŻOWYM

Zamówienia wyposażenia w dodatkowe meble oraz zamówienia dodatkowe mediów (prąd, woda, sprężone powietrze) będą realizowane w miarę możliwości i będą droższe o 100% od ceny podstawowej.

KURIERZY I PRZESYŁKI:

Firmy wysyłające materiały na stoisko kurierem lub pocztą zobowiązane są do odbioru tych materiałów osobiście. Prosimy o zaznaczenie na przesyłce nazwy firmy, której ona dotyczy oraz numeru stoiska na Targach. Konieczna jest obecność przedstawiciela danej firmy na stoisku w momencie przybycia kuriera celem odebrania materiałów (przedstawiciele Organizatora nie dokonują odbioru przesyłek).