Miejsce: Hala nr 1 oraz hala nr 3 EXPO XXI WARSZAWA, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa, Polska
1 czerwca 2025 roku upływa ostateczny termin akceptacji projektu zabudowy stoisk przygotowywanych przez firmy zewnętrzne oraz zamawiania dodatkowego wyposażenia i mediów
Dzień montażowy: 9 czerwca 2025r. (poniedziałek) oraz 10 czerwca 2025r. (wtorek):
Montaż stoisk budowanych przez Wystawcę lub firmę przez niego wynajętą odbywa się w dniach 9-10 czerwca 2025r. (poniedziałek – wtorek) w godzinach 8.00-24.00
Aranżacja ekspozycji przez Wystawcę dla stoisk budowanych przez Organizatora odbywa się 10 czerwca 2025r. (wtorek) od godziny 17:00-24:00
Godziny udostępnienia obiektu dla wystawców podczas dni targowych:
11 czerwca 2025r. (środa), godz. 8.00-17.00
12 czerwca 2025r. (czwartek), godz. 8.00-17.00
13 czerwca 2025r. (piątek), godz. 8.00-15.30. Od godziny 15.30 rozpocznie się demontaż stoisk.
Na stoisku musi być obecny przynajmniej 1 przedstawiciel Państwa firmy od momentu otwarcia hali dla wystawców do momentu jej zamknięcia.
Godziny otwarcia targów dla odwiedzających:
11 czerwca 2025r.(środa), godz. 9.00-16.00
12 czerwca 2025r. (czwartek), godz. 9.00-16.00
13 czerwca 2025r. (piątek), godz. 9.00-15.00
11 czerwca 2025r. (piątek) od godz. 15:30-24:00
Wszelkie prace związane z demontażem zarówno eksponatów jak i stoisk muszą być bezwzględnie zakończone do godziny 24:00.
Dzień zabudowy: 4 zł/godz. (samochody osobowe i ciężarowe).
Dzień targowy samochody osobowe: 8 zł/pierwsza godz. i 7 zł/kolejne godziny, maks. 60 zł/doba.
Dzień targowy samochody ciężarowe 20 zł/godz. na parkingu głównym lub 60 zł/doba na parkingu bocznym
Karnet parkingowy (naziemny, podziemny):
1 dniowy (dzień imprezy) + ostatni dzień montażu w cenie 63,00
2 dniowy (2 dni imprezy) + ostatni dzień montażu w cenie 100,00
3 dniowy (3 dni imprezy) + ostatni dzień montażu w cenie 132,00
4 dniowy (4 dni imprezy) + ostatni dzień montażu w cenie 160,00
5 dniowy (5 dni imprezy) + ostatni dzień montażu w cenie 192,00
Opłaty wnosi się w automatach w holu głównym oraz na poziomie -1 lub u zarządcy parkingu.
Kontakt do zarządcy parkingu: tel. +48 604 463 280
Płatność gotówką lub kartą.
Wszystkie zapytania dotyczące spedycji, transportu oraz umieszczania elementów o dużych gabarytach na terenie targów, prosimy kierować do firm ExpoSped Sp. z o.o. lub Netlog Polska Sp. z o.o.:
Kontakt bezpośredni: Piotr Berus Kontakt: Rafał Skrobutan + 48 668 890 274ExpoSped Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
exposped.com.pl
Tel./fax:+48 (22) 256 71 71 do 73
E-mail: exposped@exposped.com.pl
+48 733 888 031
piotr.berus@exposped.com.plNetlog Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
netlog@netlog.org.pl
www.netlog.org.pl
Warunkiem objęcia stoiska jest pełne uregulowanie należności, wynikających z tego zamówienia, dokonane przelewem w terminie określonym w fakturze proforma na konto Wydawnictwa FARMACOM z dopiskiem – „PCI Days”.
Jeżeli przelew z Państwa strony wymaga dłuższego okresu realizacji – prosimy o kontakt mailowy – wystawimy fakturę pro forma w terminie późniejszym.
Faktury końcowe wystawiane są do 14 dni po Targach.
Zamówienia wyposażenia w dodatkowe meble oraz zamówienia dodatkowe mediów (prąd, woda, sprężone powietrze) będą realizowane w miarę możliwości i będą droższe o 100% od ceny podstawowej.
Firmy wysyłające materiały na stoisko kurierem lub pocztą zobowiązane są do odbioru tych materiałów osobiście. Prosimy o zaznaczenie na przesyłce nazwy firmy, której ona dotyczy oraz numeru stoiska na Targach. Konieczna jest obecność przedstawiciela danej firmy na stoisku w momencie przybycia kuriera celem odebrania materiałów (przedstawiciele Organizatora nie dokonują odbioru przesyłek).